luni, 30 martie 2009

Stropeste!!!


Azi am obosit. Am fost pe plaja si am facut baie in mare. Intram incet in apa fiindca era cam rece, dar eram asa incantat ca inot iar...Sunt peste si o zi ca astazi, o mare ca astazi nu am mai prins de mult timp... Veneau repede valurile spre mine si pe nesimtite ma ridicau din agonie pana la extaz pentru a ma tranti apoi dur cu fundul de nisipul greoi. Eu ma ridicam si mergeam mai departe. Simteam curentul cum ma trage in larg si vedeam geamandura parca mai departe decat de obicei. Eram singur si simteam apa cum se scurge pe langa mine si cum ma scurg si eu prin ea. In viata trebuie sa fii mereu pregatit de orice. Si de astfel de zile:valuri mari, alge multe...Eram tot mai obosit si ma chinuiam sa ajung la refugiul meu: la giamandura...

In continuare voi posta o poezie din seria:"Muzelor mele":

Primavara mea..

Respir adanc si simt parfum
De ghiocei si de zambile,
Cu ochin-n inchisi te-astept pe tine..
Pe-o banca rece.Stau in fum.

Simt raze calde pe obraz
Si-aud un zbor de pasari sus
Care se duc inspre apus
Desi sunt nori si-i rece azi.

Te-aud venind in pasi grabiti
Pe melodii de ciocarlii
Ce mi-au cantat pana sa vii
Stiind ca suntem despartiti.

Acum simt ca esti langa mine
Respir adanc si simt parfum,
Pe banca rece; chiar de-i fum,
De ghiocei si de zambile.
(continuarea alta data...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu