vineri, 27 martie 2009

Muzelor mele(part 1)


In aceasta seara voi incepe sa postez creatii d'ale mele:poezii, nuvele...o piesa de teatru poate...

Peste drum de tine

Curand vor fi doar intrebari,

De rutina, toate gri,

Iar noi pierduti in departari

Vom uita sa fim copii

Aleile din parc asteapta

Sa le umbrim inca odata

Voi merge iar pe banca rece

Unde ne deschideam in soapta

Peste drum de tine

Ma simt cazand in gol

Tu esti ceea ce-aprinde

Si-mi stinge inima de dor

Si nu voi uita vreodata

Parul meu in mana ta

Imi voi aminti de tine

Voi muri si invia

Te iubesc, nu ma uita…


Acesta e textul unui cantecel compus asta iarna si de mult tot aman inregistrarea lui...dar fiti cu-n ochi la canalul meu de youtube si promit ca o sa apara curand. Am momente cand scriu exact ce gandesc si suna bine si am momente in care incerc sa scriu ce gandesc si iese ceva ce suna oribil.
Pentru impresie artistica va ofer si un text scris in clasa a saptea:

Balada lui Mos Craciun


Intr-o seara, luna rece,

Ghirlande de vasc,

Peste blocuri mosul trece,

Dar se-opreste brusc.

Disperat, saracul,

Nu stia ce face,

Cauta tufisuri,

Vroia sa se imbarce.

Dar sub el, la patru,

Grigore e treaz,

Cand aude zgomot,

Iese la pervaz.

Tot nu stie cine-i,

Si-si zise pe loc :

-I-a sa iau toporul,

Sa ma sui pe bloc.

Zis si facut !

Urca pe-acoperis,

Unde mosul nostru

Cauta tufis.

-Vai, eu nu-mi gasesc caciula,

Si e frig, sa-mi bag... Camasa-n pantaloni.

Iar Grigore-n spate,

Zise el in soapte :

-Aoleu, sa-l rupa boala,

Mosul asta-mi strica smoala !

N-are bani, ca vad ca-I chel,

Ia sa dau cu broasca-n el!

Aaa... sa vezi ce-i trag eu doua,

De-o sa stie toata viata

Ii trag una intre blocuri,

De-o sa-i cada lui mustata !

Astfel, omul, pe la spate,

Taie mosul cu-n topor,

Mosul moare-ncet in noapte,

Omorat de-un bautor.

Astfel parintii omoara,

Visele copiilor,

Care-apoi pleaca pe strada,

Unde cer ei ajutor.

Dar povestea nu se-ncheie,

Mosul e nemuritor,

Si se-ntoarse la Grigore,

Intr-o mana si-un picior,

Sa-i aduca si lui daruri,...

Veni anul aurmator.

-Ce sa-i dau lu asta ?

Sa ii dau vre-un bat ?

Dup-aia va plange,...

Deci ii lua chiloti.

Oamenii fac pace,

Uita de trecut,

Se gandeau la lume,

Si nu la... mancat.

Dar perechea-l strange,

I se stramba fata,

Iar sare pe mos

Sa-i rada mustata.

Mosul riposteaza,

Ca e tare-n os,

Asta se-ncordeaza

Si loveste mosul,

Intr-un loc, prea jos.

De-aia nu mai aduce,

Mos Craciun cadoaie,

C-acu-i Craciunita,

Nu mai are...

Sarbatori fericite !



Atat pentru azi. La ora asta imi sta creieru. q.e.d.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu