duminică, 26 aprilie 2009

bai eu m-am tampit?

C pielea mea se intampla dragi tovarasi? Nu e dracu atat de negru. Vanghelie e. Si ma bazaie acum cu o melodie de doi lei. Postul asta vine ca o reactie a mea la mancarea stricata de ieri.

Imi place sweet november si sunt de parere ca finalul fae toti banii. Hai ca e super ca aia pleaca. Unii pleaca, altii vin. Si ala nu sare de pe pod vede ca nu mai e. Dar vad atatia care o fac. Sar. Eu nu. Bai eu m-am tampit?

Ma simt asa....cam ca in melodia asta:


Ma faci sa cred ca sunt un insensibil, dar imi amintesc mereu ca doua cuvinte am spus si pe alea nu le-ai auzit. Eu cad in tacere. Shhh...care ma vezi sa nu mai zici! Ce tre sa vada toti cand ma paleste dorul si amorul si cand ma pierd de mine? Eu sunt cu voi. Hai sa va mai zic un banc ceva, sa bem o bere, dar sa nu stam ca betivii cu ochii in fundul paharului ca doar nu ne-am tampit sa cadem pe ganduri si sa ne rupem mana.

Va pup si aveti grija de voi. Promit sa revin la chestii mai serioase in posturile urmatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu