sâmbătă, 9 mai 2009

Luceafarul(finalul)


Intr-un battle Eminescu vs. EinsteinBah am decis sa schimbam finalul de la poezia lui cu steaua aia si cu aia doi craciti prin padure etc... asadar:

Iti dau catarg lângă catarg,
Ostiri spre a strabate
Pamintu-n lung si marea-n larg,
Dar moartea nu se poate...

Si pentru cine vrei să mori?
Intoarce-te, te-ndreapta
Spre-acel pământ ratacitor
Si vezi ce te asteapta."

Atunci intoarse spre pamant
Privirea lui cea rece,
Prin ochii tulburi lacrimand
Vazu ce se petrece.

Fata ce semana doar foc
Si-mprastia venin
Avea in inima sa loc
Doar pentru Catalin.

Hyperion de la zenit
Vedea cum o saruta
Si-si zise:"frate, eu-s tampit
Sau asta vrea s-o...ceara de nevasta cat mai repede cu putinta?"

Si-atunci mai cobora odata
Sa vada ce-a fost si-acu nu-i
Si cum de a iubit o moarta
Ce nu-si da viata nimanui.

-De ce nu plangi si nu te rogi
Cand nu sunt langa tine?
-E vina mea si-mi pare rau,
Dar cred c-asa-i mai bine.

-Mai bine pentru cine tu?!
Mai bine pentru tine,
Ca pentru mine sigur nu,
Baga-te-as in masline!

-Auzi, ai grija cum vorbesti
Ca-l pun pe Catalin
Sa te smardeasca ca-n povesti.
-Ia taci ma putin,

Traind în cercul vostru strimt
Norocul va petrece,
Ci eu în lumea mea mă simt
Nemuritor si rece."

-THE END-

ps:bine...ideea e ca eram baut aseara inainte sa ma culc(moment in care am scris strofele de mai sus)....dar e mai funny asa zic eu...si mai aproape de realitatea de doi lei care ne inconjoara...iubiti-va mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu